Friday, January 28, 2011

Hari Lawan Bahagia

Assalamualaikum and Holla! huhu.. bunyi mcm ceria je post aku kali nih kan? tp post nih sgt menyedih kan.. aku nak cerita kepada anak- anak sekalian yg kelmarin (27 Jan 2011) adalah hari malang buat diri ini.. :(


ehh! asal ada gambar motor pulak nih? huhu saje nk show off kat korang.. tuh laa gambar motor aku setelah 1st time aku kemalangan yang juga berkait rapat dengan hari malang aku nih

cerita die macam nih, waktu tuh, aku pergi bilik member aku dengan tujuan ingin belajar sama- sama, lepas belajar dengan tekun dan tibe masa untuk pergi ke ke kelas, aku pown dgn lincah amik motor dan pulang ke bilik.. yg nak dijadi kan cerita tuh, time aku balik bilik tuh, hujannn~~ tp renyai jela..

aku sebagai lelaki yang berjiwa gentleman lg tampan nih, meredah sang hujan dengan gah nya.. tp bile tengah tunggang motor tuh, aku rase sakit2 pulak mata asyik kene hujan umpama dihujani jejarum jernih bak muka ku :) lalu ku capai tangan kiri ku ini dan ku tapisi hujan mahu menusuk mata.. da bawak motor sebelah tangan dalam keadaan jalan yang basah..

suddenly! aku terperasan sebelah kiri aku tuh jalan yg sepatot aku belok, alamak hampir terlepas!!! apa lagi, emergency break laa.. ehhheeeiiieeehhe!~!~!!~!~ kedebabom!!! da accident.. :(
nasib baik laa aku sempat lompat, syukur...

 box calar..

 tempat letak kaki belah kanan da terburai...

 side mirror kanan da tercabot..

lepas aku accident tuh, ada laa brother belakang aku nih, die tnya, "kau ok x?", aku pown jawab, "saya memang hensem, knp? nak sign?", hahaha.. tak laa, aku jawab, aku jawab "aku ok! :)".. yang tak boleh blah tuh, brother balas.. "kau da macam spiderman da aku tengok.. hahaha" siottt!!!! haish! tuh perli ke pujian? korang rase? pujian kan!

3 comments:

  1. pujian arr tuh. patutnye kalau accident dah mampos..ni maseh hidop..haha

    ReplyDelete
  2. Da berminyak da blog ni tak diupdate, hahaha

    ReplyDelete