Friday, February 4, 2011

Trimas Cousin

Al-kisah nyer pada hari ini aku di kejotkan dengan sms dari abg sedara aku atau nama die sepupu (L) aku yg mengajak aku menunggang kereta baru milik kakak nya atau lebih femes dengan panggilan sepupu (P).. sms berbunyi "mlm ni g mana2 ta ? jm hang out nek kereta baru .ajak -sekian- dgn  -sekian- skali .na ?" emm cmtuh laa alunan nye, tiada salah scrip! Kemdian apa lagi.. aku pun tangkas menjawab "ya! mahu. tp kami bawak ic je taw :)" langkas ku mandi bersiap, excited sangat ouh.. macam nak berjoget pown ade gak. mana x excited weyh, kereta baru tuh.


huh! itu laa kereta yang aku maksud kan, cantek kan? emm kereta buatan malaysia bernama MYvi kelabu tanpa was- was.. vrrooom! vrom.... "err, nak pergi maner nih?" ttbe sepupu (L) bertanya..

...... [semua orang didalam terdiam seketika]

bukan main lambat lagi nak buat keputusan, last2 ntah macam maner, kami menuju ke One Utama untuk bermain boling.. juara nya tentu laa si penulis blog ini laa.. kalau korang agak point da 200 and keatas baru cabar aku taw..selepas tu, kami pergi makan di restoran 1malaysia, [nama diberi sbb makanan kat situ mesra kaum] pergh kenyang sgt!

p/s : terima kasih ku ucap kan kepada sepupu (L) dan sepupu (P) yg telah membelanja kami seberadik pada malam ini..

akhir kata dari penulis blog :  harap lepas- lepas ini ada laa lg ea, kalau boleh kasi up sikit. wahaha kejam

5 comments:

  1. lawa edit. haha. main bowling dgn saya pon kalah. ada hati nak blagak !

    ReplyDelete
  2. kalah? err awak nih terlebih perasan kot

    ReplyDelete
  3. wahhh! bersuka ria bersama sepupu sepapat. nice! ^^,
    rindu kt sepupu2ku. T_T

    ReplyDelete
  4. wah bestnya...nanti kalau nk jln2...ajak lar saya skali..haha

    ReplyDelete