Thursday, January 20, 2011

Hindustani..

Tum paasse aye, Tum paasse aye
Yun Muskurayee, Tum nena jane kya
Sapne de khaye, Aabto mera dil
Jaane ka sota hai, Kya karoon ha ye
Kuch kuch hota hai

wah, aku nyanyi hindustan laa sekarang! huhuhu.. almaklum nya, sekarang nih insan kecil molek yang bernama syam yazie ini sudah mula jatuh hati dengan filem- filem hindi yang lebih mesra dengan nama hindustan.. lagi menarik kalau cerita- cerita lame yg di lakonkan oleh syam rukh khan! ehh silap, shah rukh kahn dan juga pelakon terkenal lain seperti salman khan dan amir khan. heroin tidak berapa nak kenal laa pulak, ada sorang tuh nama kajol.. huhuhu

hindustan ini sudah menjadi dadah dalam diri aku.. kalau perokok, nicotine laa dadah untok mereka.. tapi untuk insan suci seperti aku nih, hindustan laa beb! sebenar nya, baru je lagi aku kangat dengan cerita hindustan nih..

cerita yang _______ aku tonton :)
sudah : cerita pertama yang aku tonton :) [sudah 5x khatam]


sedang : sebenarnya semalam da tengok sikit, tapi tertido laa pulak


akan : nothing to say, tapi aku pasti cerita ini pasti menarik :)

p/s : weyh ini rahsia taw, jangan bagi tahu kat orang lain

selalu nya, time aku tengok hindustan, aku mesti terbayang aku sebagai shah rukh khan dan memiliki badan macam salman khan.. huhu
sekarang ini aku nak edit name aku.. korang rase macam mane yang lawa
1) syam khan yazie
2) syam yazie khan
3) syam rukh khan

4 comments:

  1. saya rasa nama syam si gemok gemok amatlah sesuai.. hahahahaha!!

    ReplyDelete
  2. amboi2 die nih.. xda2.. tuh tok awk je..

    ReplyDelete
  3. ehem2... merpati dua sej0li nih~ hehe.. s0wang kaj0l @ cik bulat.. s0rang lagi syam rukh khan.. haha.. amiey pilih syam rukh khan.. sesuai k0t~
    wish u all hepy ever n ever k..

    ReplyDelete
  4. wah amiey malu laa.. huhuh btw thank taw amiey sbb sudi memilih..:)

    ReplyDelete