Wednesday, January 5, 2011

I'm beginner

ok2.. act aku sudah mengantok nih.. aku nak update entry cepat terutama untok kekasih hati ku, cik bulat :)
cyg, nih la yg saya nk tunjuk kn..

emm tadi aku kekenyangan, pas pd usrah, terus lincah pergi cafe pastuh order
                        tomyam seafood + nasi puteh = air sirap
lame sangat aku tak makan tomyam [my favourite food ever]

sesudah makan2 sume tuh, otak pown da naik beku, susah laa nak belajar.. so aku buat keputusan.. study nanti2 laa.. people said that 'the time is much better than money', but sometime money got no value laa.. so just waste it to do something fun

jadi aku pown bukak adope photoshop.. yeah!! nk tengok aper aku edit?? mesti nak kan?? huh!!


baju cik bulat

baju saya :) [tp gambar bobo xda laa]

hehehe.. aku baru nak berjinak2 dlm editing2 nih, tp x da laa official.. just for fun :)

cyg, lawa x? nk print x?
nak laa tuh

2 comments: