Monday, January 10, 2011

Kencing!

Huh.. korang mesti anggap entry aku kali ni macam kotor kan? then korang sure fikir yang aku nih pengotor kn.. jijik laa.. xmandi laa.. itu laa.. ini laa..
ape aku kesah.. aku nyer blog.. ikot korang laa korang nak bace atau pown tak entry aku kali nih.. rilek laa, benda nih sume fitrah manusia laa.. semua orang buat perkara nih.. cume OKU [orang kurang upaya] sahaja yang tak buat tahu..

actually story die macam nih..[tadi tuh introduction je] aku tadi pagi ader kelas.. tapi sebelum pergi kelas tuh.. aku teguk air banyak2 [brape bnyk korang jangan tanya laa].. bila masok kelas lalu sesi pembelajaran baru je 3minit bermula.. aku dah mule kepit2 kaki da[seperti gambo di bawah, tp tuh bukan aku k].. nak KENCING!!! hahahaha.. da laa lecturer yang ajar aku nih, x kasi kuar time die tgh mengajar, tuh yang buat aku membeku je dalam kelas tuh, lg pon, aku kan pelajar baik :) huhuhu perasan jap




ingat mule tuh, ala rase nih skejap je nih, nanti karang ok laa nih, aku be cool je, tenang je menempuh saat2 getir tuh..bile rase kencing pown da perit2 da.. time tuh mule laa fikir macam.. kalu tahan kencing kene batu karang laa, nnti aku kencing dalam seluar then sume membe2 taknak kawan dgn aku laa, kene ejek, nanti seluar basah da xda suluar nak pakai, kene buang UIA sebab 'kencing dalam seluar' [mmg terbaik!] , terpampang gambar2 aku dekat seluruh UIA mencaci dan menghina aku.. ish macam2 laa aku fikir.. time tuh memang  xfokus langsung dalam kelas, aku asyik melamun je..


10 min.. 20 min... pergh 1 jam beb aku tahan!
tibe2, aku terfikir nk kencing dalam botol! WHAT T@# H!@L!!! hahaha.. tapi time tuh aku memang serius nk kencing dalam botol.. yelaa nak buat macam maner enn, itu sahaja jalan penyelesaian die weyh! i need an empty bottle right now, mayb a big one.. adoi memalukn btol..

dari awal kelas tuh, aku dok selak2 lengan baju membe sebelah aku [naz] sebab nak tengok jam.. adoyai.. time2 genting macam nih, masa berjalan seperti siput sedang tidur, memang macam tuh kan, ble kiter buhsan or tgh saat macam aku nih, mase jalan perlahan2, tp bile tengah syok2 main game, tengok jam, ya ALLAH! aku x solat lg.. hahaha sure korang pon mesti macam tuh, kalau yang lelaki main game, kalau pompuan, tengok drama bersiri korea, dok tenung je park ji sung  dan yoona sampai x ingat dunia da.. kadang tuh sampai koyak2 gambar yoona sebab dapat bersama park ji sung.. haish x paham aku.. ilek laa sis, drama kot.

ok2, balik kepada citer kencing aku nih, dup dap dup dap, sampai laa mase yg di nanti2 kan.. kelas tamat! aku dengan lincah.. terus pergi tandas menunai kn kewajipan.. wah lega~~ hahaha

2 comments:

  1. peh, mantap woo dpt tahan smpai berjam2... ko pasti ke sluar ko x basah???

    ReplyDelete
  2. emm yg tuh jgn tnyer.. nnti aku was2

    ReplyDelete