Sunday, January 2, 2011

BEG!!

saper nak beg?? huhu.. kisah nyer bermula begini..



actually, aku baru je bli beg tuh 2 jam yg lepas... then aku seronok sgt sebab sudah memiliki beg baru yg boleh aku bawak pergi kelas, xda laa aku nak kene pakai beg jenama UIA lagi [dapat time orientasi], harga die xda laa mahal sgt.. mmg aku ngh saving pown.. aku amik nih, harga RM35.. lepas aku beli beg tuh, aku sorong beg tu dalam plastik.. aku ayun2 kan plastik itu keriangan [mcm kanak2 yang nk pergi daftar masok sekolah esok].. seronok dan excited sangat bila beg yg aku idam2 kan selama nih berada di gengaman ku.. berjalan2 di ibu kota buat hati kecil ku gelisah.. ramai sangat org, asyik2 langgar plastik yg berisi beg Billabong aku.. [xnampak ke aku bawak beg baru nih? jerit hati kecil ini] maner x marah.. suke2 hati je langgar beg baru orang..haha.. sejenak beranak kemudian.. aku terpikir.. "apesal laa aku x pkai je beg Billabong aku nih?".. haish.. syam2..

hoho.. lalu dengan lincah aku galas beg nih.. wah selesa nya.. ngan potongan yg menarik.. beg nih rase sangat ringan dan selesa bila aku memakai nya.. ringan?? [mmg laa sbb kosong lg.. =.="] xpe.. aku x kesah dengan semua tuh.. aku teros je berjalan.. jalan lalu jalan.. jalan dan jalan lg.. huhu.. ttbe2! aku terlalu kedai yang ader cermin.. aku tengok beg yg aku pkai melalui pantulan cermin tuh.. WHAT!!! ala beg nih kecik laa untuk badan ku yg besar nih.. x sesuai laa~~ ala!

hurm lepas pada tuh.. aku nyesal beli beg nih.. aku mule bertanyer kepada rakan2 yg ingin kan beg.. beg nih bukan ape.. cume kecik je.. aku nyer tinggi 180cm.. so korg2 yg agak rendah dari aku.. mesti sesuai pkai beg nih.. yg ayu bertambah ayu, yg cmel jd kiut, yg cntek lebih menawan, yg kacak jd hencem, yg keding nampak berisi, yg gemuk nampak tough, yg tergoda jd digoda, yg rendah nampak menawan.. ehh macam2 lg lah.. so kalu korang berminat nak beli beg nih.. boleh laa deal and email aku.. aku boleh letak harga yg lebeh rendah.. tapi kene laa pandai ayat2 aku skit.. hehehe


email cepat2 taw.. lambat terlepas.. lawa nih.. maner laa korg nak cari beg lawa dan murah macam nih kan

fyi : aku sng je nk di ayat

2 comments: